Subject: FW: Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Lehe tn arendusala elektriliitumisprojekt LR6588, IP5351
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 08:13:21 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/9480-5

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Ivo <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 30, 2024 11:37 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Lehe tn arendusala 
elektriliitumisprojekt LR6588, IP5351

Tere

2019 sõlmiti antud lõikudes IKÕ leping. Leping manuses.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280

From: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 29, 2024 1:38 PM
To: Ivo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Lehe tn arendusala 
elektriliitumisprojekt LR6588, IP5351

Tere

Vabandame viibinud vastuse pärast.

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume täpsustada ning vajadusel 
korrigeerida/täiendada projekti.

Esitatud materjalide hulgast  ei leidnud asendiplaanile ning nõuetele 
vastavaid IKÕ plaane pdf kujul. Esitatud olid dwg kujul IKÕ plaanid, kuid 
2019 versioon.

Palume täpsustada, kas 2019 versioonile on ka sõlmitud notariaalne leping?

Hetkel ei leidnud riigi kinnisvararegistrist, et 2019 versioonile oleks 
notariaalne kokkulepe sõlmitud.

Juhul kui 2019 versioonile kehtivat notariaalset lepingut pole sõlmitud, 
siis palume esitada vastavad IKÕ plaanid vastavalt kehtivatele 
Transpordiameti tüüpnõuetele ning esitada plaanid pdf kujul.

Palume projekti täiendada ning edastada komplektne allkirjastatud projekt, 
kas minu e-mailile või [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Ivo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, January 25, 2024 2:13 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Lehe tn arendusala 
elektriliitumisprojekt LR6588, IP5351

Tere

Muudatuse vajadus tulenes Tamme tee 1a kinnistul tehtavatest 
planeeringutest, kus kinnistuomanik oli arvestanud 2019a koostatu projekti 
kaablitrassi valikuga. Samuti ei olnud võimalik sõlmida kinnistule Tamme tee 
3//4 uut servituudilepingut, mistõttu olime sunnitud kasutama eelnevalt 
seadustatud koridori.

Elektriprojekt on täna ehitushankes ja hetkel ehitatud veel ei ole.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280

From: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 24, 2024 3:35 PM
To: Ivo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Lehe tn arendusala 
elektriliitumisprojekt LR6588, IP5351

Tere

Oleme projekti läbi vaatamas ning tekkis küsimus eelmise versiooni ning 
sõlmitud notariaalse lepingu kohta.

Hetke andmetel on TRAM kooskõlastanud 31.05.2023. a projekti kirjaga 
7.1-2/23/9480-3 ning Elektrileviga on sõlminud 20.12.2023. a notariaalne 
leping (registri number 2568) riigitee nr 11114 Jüri-Vaida tee maaüksuse 
kasutamise osas.

Palume selgitada, millest on tingitud muudatuse vajadus ning soovime teada, 
kas elektrikaablid on antud ristumiskohta rajatud?

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Ivo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 28, 2023 4:29 PM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Lehe tn arendusala 
elektriliitumisprojekt LR6588, IP5351

Tere

Edastan kirja uuesti, kuna maht oli lubatust suurem.

Dokumentatsioon on leitav Onedrive lingilt:

22-93 10.10 Lehe tn, Oie tn Jüri alevik Rae vald Harju maakond. LR6588, 
IP5351 <https://1drv.ms/f/s!Aufzu56UAwSvhOFh5OdbNuYy0BF54Q?e=jxZftk>

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280

From: Ivo
Sent: Thursday, December 28, 2023 4:26 PM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Lehe tn arendusala 
elektriliitumisprojekt LR6588, IP5351

Tere

Palun kooskõlastada või anda lihtkirjalik projektimuudatusele.

Jüri-Vaida teega ristumine nihkus samasse asukohta, mis oli 2019a koostatud 
ja kooskõlastatud projektiga ette nähtud (see ristumine, mis on km 1,30).

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 1, 2023 9:57 AM
To: Ivo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Ave Talli 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Lehe tn arendusala 
elektriliitumisprojekt LR6588, IP5351

Stromtec OÜ

Edastan Transpordiameti kooskõlastuse.

Lugupidamisega

Ave Talli

peaspetsialist

kooskõlastuste üksus

planeerimise osakond

+372 56652509

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>